فرق هودی با دورس

هودی و دورس هردو از سری از لباس های گرم، راحت و آزاد، کژوال و پرکاربرد برای فصول سرد سال می باشند. اما با این وجود هودی و دورس فرق هایی نیز با یکدیگر دارند که آنها را از هم متمایز می کند و هرکدام برای استفاده در استایل های متفاوتی بکار می روند. در این مطلب با کالکشن هشتگ همراه باشید تا علاوه بر شناخت هودی و دورس، تفاوت های بین این دو لباس گرم پاییزی را بررسی کنیم.

تفاوت هودی با دورس

قبل از توضیح درباره تفاوت هودی با دورس بهتر از بخوبی با ویژگی های هودی و دورس بطور جداگانه آشنا شوید و درک درستی از مشخصات آنها داشته باشید.

به چه لباسی هودی میگویند

هودی لباسی از جنس نخی و پنبه ای است و داخل بعضی از انواع آن از پشم استفاده می شود، که در هوای سرد مورد استفاده قرار می گیرد. سبک هودی راحت و آزاد یا به عبارتی کژوال است که همین موجب شده که در میان جوانان و نوجوانان محبوبیت خاصی پیدا کند. بارزترین ویژگی هودی کلاه متصل و جیب یکسره آن می باشد که آن را از دیگر انواع لباس های پاییزی تفکیک کرده و در انواع مختلف جلو بسته و جلو زیپ دار یا دکمه دار در بازار موجود می باشد.
امروزه با توجه به محبوبیتی که هودی در بین نوجوانان، جوانان و ورزشکاران پیدا کرده، بیشتر شرکت های مد و پوشاک در تلاش هستند که از طراحی های مختلف و متنوع و جذاب برای این نوع پوشاک پاییزی استفاده کنند.

  • فرق هودی با سویشرتدورس چیست

    Dors دورس نوعی پارچه ی نسبتا ضخیم و بافته شده با ماشین های گرد بافت می باشد که روی آن متراکم و پشت پارچه به صورت تار های نخ می باشد و معمولا از انواع پارچه تریکو می باشد. از انواع پارچه دورس به دو نخ، سه نخ و گلکسی می توان اشاره نمود‌ که برای پوشاک ورزشی، گرم کن،شلوار و سویشرت بچگانه و مردانه از این نوع پارچه استفاده می شود. از آنجایی که پارچه دورس در رنگ های مختلف و متنوع تولید می شود در پوشاک بچگانه هم کاربرد فراوانی دارد.

    بارزترین فرق بین دورس و هودی

    بارزترین فرق بین دورس و هودی این است که هودی در اندازه های بلندتری از دورس وجود دارد و در اکثر مواقع دارای دو بند در کناره های کلاه هستند ولی دورس چنین ویژگی ندارد. همچنین معمولا دورس با پارچه هایی ضخیم تر از هودی تهیه می شوند.

دیدگاه‌ها 0

*
*

باز کردن چت
سلام
چطور میتونم کمکتون کنم؟